خیلی وقتا استادای دکترا، از اینکه دانشجوشون تازه مهاجرت کرده، شناخت کافی از حقوق خودش یا از دنیای بیرون نداره، و از همه مهمتر هنوز به ثبات و پشتوانه کافی نرسیده، سواستفاده میکنن. اگه این شرایطو تجربه میکنین، بدونین تنها نیستین. با آدما حرف بزنین و کمک بخواین. شما مقصر نیستین!
تنها بودن در رنجها را میتوانستم تحمل کنم؛ اما من در علایقم نیز تنها بودم. با شگفتی در جزئیات چیزی غرق میشدم؛ اما زمانی که سر بر میآوردم تا درباره آن با کسی حرف بزنم، چیزی جز جهانی خالی و ساکت پیش رویم نبود.
یه بار از استادی با کلی خواهش و تمنا نمره گرفتم و اونم قبول کرد، بعد قطع کردم به دوستم مسیج نوشتم 💩 دهن استاد فلانی بعد اشتباهی فرستادم برا استاد
ولی بچه ها قبول کنید غیرت خوبه، اون چیزی که بده تعصبه.
مثلا من یکی از رفیقام که همسرش یه بلاگره معروفه، خیلی ریلکس نشسته بود بین بچه ها و از عمل پروتز همسرش میگفت و من تمام مدت به این فکر میکردم چرا باید یکی این مسئله خصوصی و شخصی رو توی یه جمع کاملا مردونه بیان کنه!
مشتریم گفت شماره مامانتو بده!! بعد شماره رو داده به یکی دیگه، اونم زنگ زده؛ زنیکه خل پای تلفن پرسید دخترتون چه رنگیه!؟ ما اینور مردیم از خنده! مامانم گفت چه حرفایی میزنین! پسر خودتون چه رنگیه!! خانومه گفت سبزس به تیرگی میزنه🤣🤣
مامان من گفت نه دیگه نمیشه! دختر من به روشنی میزنه:)))))
تا حالا تو زندگیم یه آدم گداصفت ندیدم که واقعاً ندار باشه، همه آدمهای گداصفت که یکسره ناله میکنن از همه من و شما وضعشون بهتره.
امروز تو خیابون یه موتوری کیفمو زد، دنبالش که میدوییدم داد زدم گوشیم که دستمه چیو میدزدی؟
هیچی دیگه دور زد افتاد دنبالم حالا من فرار میکردم:)))
اخه یکی نیست بگه میمیریییی لال شی:/
صبح رفتم بچه رو بیدار کنم، هزارتا بوسش کردم بیدار شه، بهم گفت ولم کن گورداخ.
ازش پرسیدم گورداخ یعنی چی؟
گفت یعنی ولم کن مامان.
زنگ زدم پدرش میگم گورداخ یعنی چی؟
میگه یعنی کِرم 😐
دوران کرونا بهشت درونگراها بود،
نه مهمونی در کار بود نه ختم نه عروسی
میموندن خونه ریلکس میکردن و از هیچکاری نکردن لذت میبردن
نمک نشناسی مثل یک بیماری مزمن شیوع پیدا کرده بین مردم!
لطفا به فرزندانتان قدر شناس بودن را یاد دهید..
برای اولین بار همسرم موقع رانندگی به قدری عصبی شد که وارد دعوای لفظی شد. حالا چی گفت؟! درجواب ناسزا، سرش رو از شیشه برد بیرون و گفت مودب باش آقا!
نهایت دعواش :)