موقعی که وسط خواب دیدن یهو از خواب میپریم، اون آدمایی که تو خوابمون بودن، به نظرتون میگن عه فلانی یهو کجا رفت؟
من فک کنم نگرانمون میشن
بدبختی یعنی اینکه شب بابات بهت بگه زودتر بخواب فردا صبح باید پا شی بری نون بگیری و خوشبختی یعنی مادرت بیاد بگه نمیخواد ، تو فریزر نون داریم
اصلا دلم نمیخواد آدم جدیدی رو بشناسم، حتی دلم میخواد بعضی از اونایی که منو میشناسن هم فراموشم کنن
من که هیچوقت به بچه هایی که سرشون از سانروف ماشین بیرون بوده حسودیم نشده
چون ما هوای بیشتری پشت نیسان خوردیم
امروز برای اولین و آخرین بار دلم بچه خواست،
نشسته بودیم تو کافه که یهو کیک تولد یه دختر کوچولو رو آوردن،
همینجوری که داشتم از ذوقش لذت میبردم و تو دلم آرزوی بچه میکردم
یه جیغ بنفش کشید مهمونا رو فحشکش کرد که چرا دست نمیزنن،
همونجا پرونده بچه رو برای خودم بَستم:)))
از کل درسایی که ۱۳سال تو مدرسه خوندیم، فقط اون صفحهی کتاب حرفهوفن به کارم اومد که گفته بود: «لکّهی خون با آب سرد از پارچه پاک میشود.»
فرهاد وقتی کوه میکَند، یه بار با خودش نگفت این چه کاریه خب با یکی دیکه ازدواج کنم؟
یه بزرگواری میگفت برخی آدمها لیاقت اینکه دوستشون داشته باشیم و براشون فداکاری کنیم رو ندارن و یه جایی بهمون این رو نشون میدن و سرخورده میشیم ولی ما نیاز داریم به اینکه آدمها رو دوست داشته باشیم و اون آدمی که لایق این دوست داشته شدنه حتمن پیداش میشه.
پس سخت نگیر.
چند سالت بود که فهمیدی تو اصطلاح دل و دماغ داشتن، «دل و دَماغ» اشتباهه و «دل و دِماغ» درسته و دِماغ هم به معنی عقله؟
•
چرا توی دانشگاه دوست پیدا نمیکنی؟
من بلافاصله بعد از تموم شدن کلاسها:
🤍●@Atomospher