دیشب تو مهمونی دیدم یک دختر بچه لاک قرمز درآورد و مالید به لبش به دور و بری ها گفتم این الان مریض میشه و مسموم میشه ولی هیچکسی هیچی نگفت.
یه بزرگواری یه نگاه عاقل اندر سفیه بهم کرد و گفت اینا ماتیک مایع هست نه لاک شما بلد نیستی
یکی از اخلاقای بدم اینه که اگه بخوام دلیل عصبانیتم رو توضیح بدم، بیشتر عصبانی میشم و بغض میکنم…
چهار سال منتظر بودم که ببینم بعضی از بچهها کدوم دانشگاه و چی قبول میشن. اگر بخوام عوامل موفقیتشون رو خلاصه کنم، باید بگم: خانواده، خانواده، خانواده و بعد تلاش خودشون.
کیفيت لوازم بهداشتی و آرايشی یه جوری شده که شما اگه به خودت و پوستت رسيدگی نکنی سالمتر میمونی تا اینکه بخوای از فيسواش و آبرسان و کوفت و زهرمار استفاده کنی.
ولی هیچوقت فکر نمیکردم از خیاطی خوشم بیاد. خیلی جالبه پاتو فشار میدی و ووووییییژژ، جیب دوختی.
بچهها ببینید،الان هممون بی پولیم خب، حالا یکم لول هامون فرق داره
بیاین لباس و کفش فیک و ماشین و کادوهایی که دادیم و گرفتیم و رستوران و غذا و لوازم آرایش و خونه و فلان همدیگه رو مسخره نکنیم تروخدا🥲
شاید اون چیزی که تو داری مسخره میکنی باارزش ترین چیز اون آدم باشه حیوون
ﯾﻪ نامزد ﺩﺍﺭﻡ ﮐﻪ ﻧﻪ تيپ ﺩﺍﺭه، ﻧﻪ ﻗياﻓﻪ
ﻧﻪ ﺟﺬﺑﻪ، ﻧﻪ هیکل، ﻭلی ﺑﺎ ﮐﻞ ﺩنیا ﻋﻮﺿﺶ ﻧﻤﯿﮑﻨﻢ
ﭼﻮﻥ یه ﺩﻝ ﻣﻬﺮﺑﻮﻥ ﺩﺍﺭه و ﯾﻪ ﭘﻮﺭﺷﻪ ﮐﺮﻭﮎ ﻗﺮﻣﺰ و یه خونه تو الهیه
وقتی یه مرد جوری رفتار می کنه که انگار بهتون اهمیت نمی ده، پس واقعا اهمیت نمی ده! خودتون رو گول نزنین و تعبیر دیگه ای بکنین! مردها مثل ما پیچیده نیستن! همونی هستن که نشون می دن…