ﯾﻪ نامزد ﺩﺍﺭﻡ ﮐﻪ ﻧﻪ تيپ ﺩﺍﺭه، ﻧﻪ ﻗياﻓﻪ
ﻧﻪ ﺟﺬﺑﻪ، ﻧﻪ هیکل، ﻭلی ﺑﺎ ﮐﻞ ﺩنیا ﻋﻮﺿﺶ ﻧﻤﯿﮑﻨﻢ
ﭼﻮﻥ یه ﺩﻝ ﻣﻬﺮﺑﻮﻥ ﺩﺍﺭه و ﯾﻪ ﭘﻮﺭﺷﻪ ﮐﺮﻭﮎ ﻗﺮﻣﺰ و یه خونه تو الهیه
وقتی یه مرد جوری رفتار می کنه که انگار بهتون اهمیت نمی ده، پس واقعا اهمیت نمی ده! خودتون رو گول نزنین و تعبیر دیگه ای بکنین! مردها مثل ما پیچیده نیستن! همونی هستن که نشون می دن…
پسرا موجودات سرسختین، به اندازی کافی فشار اقتصادی، سربازی، خرج دانشگاه رفت و آمد، تشکیل خانواده، حسرت داشتن ماشین، فکر آینده و... دارن حداقل شما دیگه درکشون کنید :)
چیه این زيتون واقعاً. ميخوریش خوشمزهست، پروردهش ميکنی بهشت میشه، روغنشو میگیری ميزنی به ساقهی موهات زنده ميشه، ميزنی به گوشت و مرغ ترد ميشه، ميزنی به پوستت صاف ميشه، ميزنی به قلبت ترميم ميشه.
رفتم مصاحبه ۳ساعت طول کشید. تمام ۳ساعت رو بیرون منتظرم بود. هرچی ام پیام دادم نرفت. بعد که تمام شد بهش گفتم چرا عذاب وجدان بهم میدی؟ گفت آدمها تو این شرایط نیاز دارن حس کنن غریب و تنها نیستن. نمیخواستم از در میای بیرون حس کنی تک و تنهایی و چقدر درست میگفت.
تقریبا با همهی اونایی که تا یکی دو سال پیش میشناختم قطع ارتباط کردم و دیگه هیچ دوست و آشنایی برام نمونده و بسیار راضیام از این وضعیت.
یه دوره و زمونه ای شده وقتی به کسی قرض میدی باید دیگه قید پولتو بزنی…
🤍●@Atomospher
وقتی از کسی که قبلاً بهم نزدیک بوده دوری میکنم برای این نیست که بخوام بهش درس بدم و چیزی رو حالیش کنم، دوری میکنم چون درسهای خودم رو خوب یاد گرفتم