eitaa logo
- Atomospher -
41.4هزار دنبال‌کننده
15.2هزار عکس
642 ویدیو
2 فایل
●《 بهِ‌نامِ‌خدایی‌که‌خنده‌‌هاتو‌آفرید 》● __ اتمسفر،شاید دلیلی برای خنده هات💞 ●《 رزور تبلیغات : @tablighatsefid 》● ●《 ارتباط با ما : @s_nikfr 》●
مشاهده در ایتا
دانلود
عکس رادیولوژی کتفم، حالا به مامانم بگم اون چیه؟ 🤍●@Atomospher
تنها ‏کُنجی که میتونه باعث بشه مجازیو بذارم کنار:))) 🤍@Atomospher
وقتی از کسی که قبلاً بهم نزدیک بوده دوری میکنم برای این نیست که بخوام بهش درس بدم و چیزی رو حالیش کنم، دوری میکنم چون درس‌های خودم رو خوب یاد گرفتم
‏بعضیا میگن زندگی زیبا و سرشار از شگفتی و هیجانه، بعضیا هم زندگی رو تلخ و تاریک و سرشار از رنج و غم میدونن. اما زندگی در ذات خود عاری از هر کیفیتیه؛ و این زندگی خاص هر انسانه که بسته به ژنتیک، عوامل تربیتی، محیط شخص، شانس و نهایتا انتخابهای خود فرد، دارای کیفیت مشخصی میشه.
تجربه به من ثابت کرد : ۱:اونی که وضع مالی بهتری‌ داره ،خاکی تره ۲:اونی که شعورش بالاتره به همه احترام میذاره ۳:اونی که بیشتر میخنده از همه غمگین تره ۴:اونی که کمتر حرف میزنه بیشتر میفهمه ۵:احمق ها ضعف هاشونو با سطح سواد تحصیلی و دانشگاه میپوشونن ۶:قضاوت کننده عیبش از همه بیشتره
چرا این فروشنده ها وقتی میبینن یکی بچست یا قیافش کم سن میزنه میخوان سرشو شیره بمالن ؟ عزیزم چنسال ازت دیر تر به دنیا اومدم گاو که نیستم
یکبار توی اینترنت خوندم که: «شما در بهترین حالت می‌تونید تبدیل به خفن‌ترین آدمی بشید که در حال حاضر داره توی شرکتتون کار می‌کنه و نه بیشتر». هفته بعدش استعفا دادم. جزو بهترین تصمیمات زندگیم بود.
دو تا خانم ایرانی خوش‌تیپ از جلوی من رد شدن و به یه خانم سیاه‌پوست گفتن زشت و لبخند زدن! شاید اون خانم از رو مهربونی لبخند زده بوده بهشون. بعد من متعجب نگاشون کردم، به من گفتن: "اینم چه مثل یابو نگاه می‌کنه!" اونم به فارسی و بلند! واقعاً ادب و شخصیت، از درون آدمه نه ظاهر!
‏اینقدر تو‌ Saved Messages تلگرامم خاطره هست که وقتی می‌رم اونجا یه چیزی پیدا کنم انگار دارم می‌رم تو عمیق‌ترین قسمت استخر دنبال چیزی بگردم. باید نفسمو‌ حبس کنم تند تند بگردم پیدا کنم سریع بیام بیرون.
پزشکی قبول شده استوری گذاشته پایان ماراتن وای دیوونه ماراتن اصلی تازه شروع شده :))
دوستم صرفا چون این اولین گوشی آیفونیه که خریدم اومده بهم میگه تازه به دوران رسیده! ده آخه پلشت من تا ۱۰ سال دیگه هم به دوران نمیرسم، خیلی عقبم
تبریک نمیگین؟!؟ 🤍●@Atomospher