بچه های شما هم صبحونه رو عین ادم نمیخورن؟
بربری+انگور+آب
نون خشک+ماست
بربری+ کارامل
واقعا اینا چیه این میخوره اخه:))))))
راستش وقتی توی گلگاوزبون لیمو میریزم و صورتی میشه هنوز شگفتزده میشم
🤍●@Atomospher
هفت سال از کنکورم گذشته و من الان دوساله شاغلم ولی همچنان موقع نتایج کنکور که میشه مامان بزرگم زنگ میزنه میگه اگه پزشکی قبول شده بودی الان بهت میگفتم سلام خانم دکترم…
کافه ها باید روزای هفته تا ساعت ۵ عصر سرویس صبحانه داشته باشن که متاسفانه هنوز به این درجه از فرهنگ نرسیدن
هفت سال از کنکورم گذشته و من الان دوساله شاغلم ولی همچنان موقع نتایج کنکور که میشه مامان بزرگم زنگ میزنه میگه اگه پزشکی قبول شده بودی الان بهت میگفتم سلام خانم دکترم…