کراپ هم از اون چیزای دخترونهست که لفظش باحاله. کاش ما هم یه کتی، پیراهنی چیزی به اسم کراپ داشتیم باحال میشد.
کجایی داداش؟ رفتم کراپ بخرم ده دقیقه دیگه پیشتم
تو میتونی متعهد ترین آدم دنیا باشی و یه روز ببینی دیگه چیزی رابطهت نمونده....
چون وقت نذاشتی، توجه نکردی، اهمیت ندادی و فکر کردی همه چیز با صرفا متعهد بودن سرجاش می مونه
بچه ها شما هم اینجورید که نمیدونید از ۱۳۹۸تا ۱۴۰۳ چه اتفاقی افتاد و چطور به این آدم تبدیل شدید ؟
»
دوتا دختر اومدن پیشم الان
اسم یکیشون فروغ بود
اسم اون یکی شُروق
شُروووووق🫠🫠🫠🫠
اینجوری که من حساب کردم تعداد کسایی که تو کنکور امسال پزشکی قبول شدن از تعداد شرکت کنندهها بیشتره
راننده اسنپ بهم بیسکوییت ساقه طلایی تعارف کرد، می دونم نباید از دست غریبه چیزی بگیریم، منم گفتم نه ممنون نمی خورم.
هی اصرار کرد،
هی اصرار کرد
گفتم زشته بذار بردارم حالا می گیرم دستم نمی خورم.
اومدم بردارم، گفت یه دونه برداریا😐 یه دونه
سخت ترین قسمت آدم بودن اونجاست که بخوای و نتونی..
بخوای دوست داشته باشی و نتونی
بخوای متنفر باشی ولی نتونی
بخوای فراموش کنی ولی نتونی
بخوای بخندی ولی نتونی
بخوای یه نفرو خوشحال کنی ولی نتونی
برگشته بمن میگه نمیخای ازدواج کنی سِنّت داره میره بالاهاااااااا...
چرا یکی زودتر بمن نگفته بود ک ازدواج از بالا رفتن سن جلوگیری میکنه؟؟🧐