چرا تو مدرسه باید مامور آبخوری میداشتیم؟ که چی آخه؟ کمتر آب بخوریم؟ آب نخوریم؟
پروفایل بعضی دخترا رو که باز میکنی قشنگ میفهمی که هنوز تو حسابت دو تا صفر کمه.
خواهرم یکی از گربههای حیاط رو تو خونه یکی از اهالی محل دیده، عین مامانا دعواش کرده گفته بدو برو خونه.
نکته جالبش اینه که اونم حرفشو گوش داده و اومده🤣
من اینجوریم که احمقم، احمقم، احمقم، یهو دیگه احمق نیستم، مهربونم، مهربونم، مهربونم، یهو دیگه مهربون نیستم، میبخشم، میبخشم میبخشم، یهو دیگه نمیبخشم، اونجا که “یهو” اتفاق میفته شاهد بی احساسترین ورژن من هستید.
به نظرم اون تلاشهایی که هیچوقت کسی ازشون اطلاعی پیدا نمیکنه و در نهایتم به نتیجه نمیرسه، تبدیل میشن به بدترین نوع سرافکندگی و غم. فقط خودت میدونی چقدر میخواستی، چقدر زور زدی و نشد. تو میمونی و این نشدن.
من اینجوریم که احمقم، احمقم، احمقم، یهو دیگه احمق نیستم، مهربونم، مهربونم، مهربونم، یهو دیگه مهربون نیستم، میبخشم، میبخشم میبخشم، یهو دیگه نمیبخشم، اونجا که “یهو” اتفاق میفته شاهد بی احساسترین ورژن من هستید.
به نظرم اون تلاشهایی که هیچوقت کسی ازشون اطلاعی پیدا نمیکنه و در نهایتم به نتیجه نمیرسه، تبدیل میشن به بدترین نوع سرافکندگی و غم. فقط خودت میدونی چقدر میخواستی، چقدر زور زدی و نشد. تو میمونی و این نشدن.
یه روزایی با وجود قلبی که شکسته و بار سنگینی که روی شونههات حمل میکنی، باید کارات رو با دقت و جدیت انجام بدی، چون سرعت زندگی از سرعت ترمیم شدن قلب تو بیشتره.
شماهم یکیو دارید که دوسش دارید و اون دوستون نداره و همچنان یکی هم دارید که دوستون داره و شما اونو دوست ندارید؟
چرا تو مدرسه باید مامور آبخوری میداشتیم؟ که چی آخه؟ کمتر آب بخوریم؟ آب نخوریم؟