سوار ماشین شدم بین راه دیدم هی یه صدایی از صندوق عقب میاد، مثل تکون خوردن یه شخص. با وحشت پرسیدم ببخشید این صدای چیه؟ گفت "چیزی نیست، گوسفنده." =))))))))))))))))))))
داشتم با دوستم ویدیو کال میکردم بچه اش رد شد
گفتم منم بچه میخوام
گفت به وقتش
گفتم اخه من خرشو هنوز پیدا نکردم چه برسه به کره خرش
شوهرش ازونور گفت چاکرم دست شما درد نکنه :)))
لینکدین اینطوریه که هر دو روز یکبار بهم ایمیل میزنه "ببین این همکلاسیت بود که قدِ بُز نمیفهمید؟ اون کار پیدا کرده ولی تو هنوز داری بیلیارد جیبی بازی میکنی. حالا برو بدو بهش تبریک بگو!" :))
به عنوان یه آدم شوخ، اینو پذیرفتم که اگر با کسی شوخی کردم و ناراحت شد، در هر شرایطی حق با اونه. اما و اگر نداره برام. آدم شوخه منم، کسی که داره ریسک میکنه منم، کسی که ممکنه شوخی بدی بکنه منم، کسی که ممکنه از حد خارج شه منم، حد رو هم من تعیین نمیکنم، مشخصا اون تعیین میکنه.
۲۰متر جلوتر از من زنی راه میرفت که در کمترین حالت قدش صدونودوخردهای بود. دوتا پسر رو صندلی نشسته بودن و زن از جلوشون ردشد چندثانیه بعد که من رسیدم بهشون پسره که قدش نهایت ۱۷۵ بود داشت به دوستش میگفت «نه! زنها بلند نشون میدن وگرنه فک کنم این از منم کوتاهتر بود!»
یادمه یه همکاری داشتیم مدارک پزشکی جعل میکرد تا از بیمه تکمیلی پول بگیره و همیشه ما مچش رو میگرفتیم؛ الان خیلی اتفاقی پیجش رو دیدم، بلاگر شده و درس زندگی میده.
جدی ینی چی سگ و گربههای تو خیابونو ورمیدارین میبرین پیش خودتون بعد برا سر و سامون دادن بهش شماره کارت میذارین :)))
دخترا اگه با بی پولیتون کنار میان، در اصل منتظرن ببینن شما توان پیشرفت و جمع کردن زندگیو دارید .
اگه اونم ندارید دیگه انتظاری نباید داشت.
🤍●@Atomospher
اومدم به هکسره نویسنده گیر بدم که با دیدن واژهای در منشن چشمم سیاهی رفت...
🤍●@Atomospher