از بهترین معیارها برای شناخت نسبی از افراد... دایره ی دوست ها و اطرافیانشونه.
وقتی اطرافتون آدمای دوزاری هست یعنی شما یا هیچ اصول اخلاقیی ندارید... یا خودتون هم در همون سطحید که تونستید با این ادم دوست باشید
دوستای فرد معیار خیلی خوبین برای شناخت خود فرد.
قابلیت زیر دریایی ماشینت فعال شده میتونی باهاش تو دریا و رودخونهها بری
فقط حواست باشه شیشهها بالا باشه که آب تو نیاد
🤍●@Atomospher
دختره استوری غمگین گذاشته، رفتم دلداریش دادم
دوباره استوری گذاشت:
وقتی از آدم اشتباه توجه بگیری ‹‹‹‹‹‹‹‹‹‹‹‹‹
مدیر ساختمون زنگ زده به مامانم و مامانم خیلی بی ربط داره میکه دخترم لیسانس حقوق داره😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭من مطمعنم این حرفو بی ربط زده وای زن😭😭😭
به خانومه میگم چند سالته؟
میگه حالا یه عددی هستم!
خواستم بگم خب ابله برای تست تراکماستخوان که پرسیدی باید سنتو بدونم وگرنه هر سنی که هستی به درک اسفلالسافلین…
بعضیا هم انگار دوستت نیستن و این تویی که دوست اونایی و اون لحظهای که دست برمیداری ازشون همهچی جوری تموم میشه که انگار اصلا وجود نداشتی
یه آدم میتونه کاری کنه چنان از چشمت بیوفته که دیگه حتی یادت نیاد روزی کجای قلبت رو لمس کرده بود.