وقتی طرف تو راهرو از رو به رو میاد و برای اینکه نخوریم به همدیگه میاد سمت راست(سمت چپ خودش) فرض رو بر این میگیرم که گواهینامه نداره.
با اجازه ی دوستان دراما ساز
اون کش رو سربازا میندازن دور پاچه ی شلوارشون
🤍●@Atomospher
آدمیست دیگر. یک روز حوصلهی هیچ چیز را ندارد دوست دارد خودش را بردارد بریزد دور.
پسرا یکبار میگن خداحافظ و صدبار برمیگردن،دخترا هزاربار تلاش میکنن نری و یهو بدون خداحافظی میرن.
آخر شبی به سمع و نظرتون برسونم که یاشار کمال میگه «هر آدمیزادی، یک بار، برای رسیدن به یک نفر دیر میکند، و بعد از آن، برای رسیدن به کسان دیگر، هیچ عجلهای نمیکند.». ای داد بیداد.
یکی از بدترین حسها پذیرفتن یه اتفاق یا مشکلی هستش که میدونی نمیتونی تغییرش بدی و باهاش زندگی میکنی جوری که انگار وجود نداره.
شایدم باور نکنین ولی شما خبر ندارین که یه نفر چقدر تو خلوتش به شما فحش داده و لعنتتون کرده:)
طبق معمول افسردگی ناشی از دانستن این موضوع که صبح جمعه وقتی همه خوابند من باید سر کار باشم اومده سراغم!!!
لطفا وقتی زنگ میزنید و میبینید جواب نمیدم، زودتر قطع کنید چون من گوشیمو لازم دارم.