دلم نمیاد وگرنه تنها راه نجاتم اینه اینستاگرام مامانم رو پاک کنم. میره تو پیجهای آشپزی طرز تهیه شیرینیهای مختلف رو یادداشت میکنه، از دستور تهیه خامهها و شکلاتش رو حذف میکنه، درست میکنه و به زور به خورد ما میده. دیروز تیرامیسو درست کرده واقعا مزه سگ میده.
دویست تومن بکش روی قیمت چیزی که میفروشی ولی صد تومن هزینه ارسال ازم نگیر
اجازه بده از خریدم لذت ببرم
جالب ترین خاطرم از این برگه اینه که ۸ صفحه ازش برای یه کوییز یه نمره ای نوشتم و ۰ از ۱۰۰ شدم😂😂😂😂
🤍●@Atomospher
اصلا برام مهم نیست که لباسم توی پستای مختلف اینستام یکی باشه؛ این ادا اطوارا رو جمع کنین. این همه پول از کجا بیاریم هرهفته دو سه تا استایل جدید بزنیم؟ ریدم تو معیاراتون.
چند ماهه پیش یکی از پرسنل محل کار قبلیم اومد پیشم علایمشو گفت بهش گفتم آزمایش بده بنظر میرسه باردار باشی
گفت نه خدا نکنه
بازم آزمایش نوشتم و خب مدتی گذشت
یک روز دیدمش گفتم مثبت بود؟ گفت نه خداروشکر
دیروز فهمیدم دو هفته دیگه زایمانشه 🤣🤣چرا دروغ میگید؟چقد اخه زشتید شماها
متاسفم برای خودم، که مثل بچه های ۵ساله با ذوق و دلی رفتار کردم و همیشه سهمم فقط دورویی و سیاست بازی بود.
یعنی چی که گذشتهی هر کس به خودش مربوطه؟ اومدیم و طرف سریال ساختمان پزشکان رو دوست نداشت.