316.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آقایون وقتی تو ترافیک گیر میکنن :))
🤍●@Atomospher
یه دقه حواستونو بدین به من
بخدا کسی که "بخواد" هم میتونه براتون وقت بذاره، هم بهتون توجه کنه، هم مهربون باشه، هم همه جزئیات مهمتون رو یادش بمونه و شما عزیزترین چیز دنیاش باشین، جز این هر بهانه ای چرته
میدونم قبول کردنش سخته ولی هرچی الان زودتر بپذیرین
بعدا کمتر دردتون میاد.
اجتماعی بودن
با همه صحبت کردن
و بگو بخند کردن نیست!
اجتماعی بودن یعنی
بدانید کجا و با چه کسی
از چه کلام و لفظی استفاده کنید!
این روزها حس میکنم یه جایی بین احساسات: «آدمها خیلی ترسناکن و باید تا جایی که میشه ازشون فاصله گرفت»، «خوشحالی رو باید تو خودت پیدا کنی نه بقیه» و «من خیلی تنهام و دلم چند تا دوست خیلی خوب میخواد» به صورت معلق تاب میخورم
پیشاپیش از کسایی که شب یلدا قرار نیست با اهنگ "آخ تو شب یلدای منی" استوری بذارن
تشکر میکنم
نشستهام به آنلاینشاپها نگاه میکنم، حسابم آه میکشد، خیال خریدت چه دلپذیر بود، نخریدمت و دیر شد.
قشنگ ترین قستمش اینجاست زمانی پیدات کردم که اصلا دنبال کسی نمیگشتم؛ از همه خسته بودم حال و حوصله ی هیچکیو هیچ چیزو نداشتم ولی خدا تورو توی بهترین زمان آورد تو زندگیم