قدر اونیکه میگه عیب نداره باهم درستش میکنیم رو بدون
هیچکس تو این دنیا دنبالِ درست کردن نیست،
همه دنبالِ چیزای حاضر امادهاند و حوصلهی درست کردن رو ندارن ...
معمولا فضولا با رمز عملیاتی «میگم یه وقت فضولی نباشه...» فضولی رو شروع میکنن.
امروز یه پیرزن به ماشین نیرو انتظامی گفت: آقا دربست؟!
واقعا دوس دارم در این حد از دنیا بی خبر باشم.
امروز مامان رفیقمو دیدم حال رفیقمو پرسیدم ازش فهمیدم ۳ روزه با من رفته شمال بیهماهنگی کار میکنن همین میشه دیگه😑😂💔