امروز یه پیرزن به ماشین نیرو انتظامی گفت: آقا دربست؟!
واقعا دوس دارم در این حد از دنیا بی خبر باشم.
امروز مامان رفیقمو دیدم حال رفیقمو پرسیدم ازش فهمیدم ۳ روزه با من رفته شمال بیهماهنگی کار میکنن همین میشه دیگه😑😂💔
اسکرین گرفته شده رو اشتباهی به کسی که ازش اسکرین شات گرفتی نفرستادی که عاشقی یادت بره!
آدما رو با دل پر و دست خالی تنها نذارید
تنهایی این روزا بیشتر از گلولهها آدم میکشه
🥲
من از قرار پنجم به بعد دیگه لباس ندارم، لطفا بیشتر از پنج بار مزاحمم نشید...
😂