جالبه یه سریا میگن فلانی بده
ولی با همون فلانی هم حرف میزنن هم با اون فرد زیر اب بقیه رو میزنن هم خیلی چیزا دیگ
عجیبید
انقد عجیب ک نمیشه باورتون کرد
از دو مدل رفاقت خیلی خوشم میاد.
۱. اونایی که کلاً ۵ بار بیشتر طرف رو ندیدی، ولی حس میکنی ده ساله باهاشون رفیقی.
۲. اونایی که ده سال هم اگه طرف رو نبینی، انگار یه روزه ندیدیش.
واقعا شما وقتی ناراحتید غذا نمیخورید؟
من موقع هایی که ناراحتم همین که دارم زرشک پلو با مرغ و میخورم همزمان اشکامم با کاهوی سالاد پاک میکنم =))))🥲😂
اگه میخوای بدون نگاه کردن به قیمت ها خرید کنی
پس باید بدون نگاه کردن به ساعت هم کار کنی
یه زندگی میخوام مث سریال ترکیهایا
خوشگل و پولدار و بیدغدغه،
هرروز یه دست لباس جدید بپوشم برم شرکتم با یه قرمساق لج و لجبازی کنم، آخرشم عاشق همدیگه شیم