بچگیا تو بازی های کامپیوتری یکی بود که هر مرحله گیر میکردی میگفت بده برات این مرحله رو برم …
الان هم همچین کسی رو لازم دارم،که بعضی مراحل زندگیو به جام رد کنه…
نزدیک تولدم که میشه با مامانم ک میریم بیرون کافیه یه تیشرت بخرم
خب اینم کادوی تولدت😐
تنها دلیلی که صبح زود بیدار نمیشم اینه که میترسم آدم موفقی بشم و حرف پدرم که گفته بود «تو هیچ گ*هی نمیشی» رو زمین بندازم.
😁
به من قول ندید یا اگر میدید بهش احترام بذارید. معمولا به روتون نمیارم ولی یادم نمیره و از اعتباری که به حرفتون میدم کاسته میشه.
ولی اینکه میگن پسرا جایگزین رو پیدا میکنن بعد باهاتون کات میکنن فکتیه که حاضرم یه دست و پامو سر اثباتش بذارموسط =))))))
اگر شب ها موقع خواب گوشیتون رو سایلنت نمیکنید، یعنی دوست هاتون از شرایط روانی سالمی برخوردارند.