زنها قشنگترین موجودات روی زمینن.
خیلیاشون میگن بچه نمیخوان و از بچه خوششون نمیاد، ولی اگه بچه ایی تو مترو شروع کنه به گریه کردن، بهش شکلات میدن و هرجور شده سعی میکنن آرومش کنن، تو بازار، اگه بچه ایی گمشده باشه سریع میرن طرفش و سعی میکنن مامانشو پیدا کنن.
واقعا زن ها✨✨✨
دختر خانومی که امروز دانشکده انسانی(بهشتی) اهواز بودی
چشات سبز بود،موهات بور بود و یه مانتوی سبز با شلوار مام پوشیده بودی با کفشای سفید و لاکای صورتی اومدی از در کتابخونه رد شدی...
لطفاً برو حموم.
سختتر از خود گریه اون گریهایه که نمیاد، همه وجودتو گرفته ولی از چشم بیرون نمیاد، گلوت رو خورده ولی نایی ازش درنمیاد.
متأسفانه مشکل اینجاست الان تو همون سنیام که وقتی بچه بودم فکر میکردم اگه برسم بهش دیگه فقط عشق و حاله.
سلامت روان تو خانوادههای ایرانی یه شوخیه واقعا. هفت سالم بود که تو خونه برام سیاحت غرب رو گذاشتن. بعد اون یک ثانیه هم جایی تنها نمیموندم، تا اینکه داییم گفت بابا اونا همهش الکیه. شب یه فیلم میذارم با هم ببینیم عشق کنیم اونو یادت بره. جنگیرو گذاشت. تا چاردهسالگی شبادراری داشتم
من هنوز نفهمیدم چرا جواد خیابانی آخرای بازی گفت: کسایی که زود گل میزنن سحرخیزن، کسایی که دیر گل میزنن شب زنده دارن.
باید یه قانونی تصویب کنن که جمعه ها دیگه حداقل تا ساعت ۱۰ هیچکس حق نداره بیدار شه سر و صدا کنه