کلید خونهی جدید رو با این نوشتهی قشنگ از صابخونه تحویل گرفتم 🙂
🤍●@Atomospher
عکسمو براش فرستادم سین کرد دیگه جواب نداد، فکر کنم بخاطر خوشگلیم سکته کرده بیمارستانه
خاله مامانم بهم میگه پولیکا جان، زن اسمم بخدا سخت نیست، موکا مگه سخته آخه؟
مگه لوله ام اخه🤦♀️
پولیکا آخه:)))
خیلی وقته دیگه انسان شادی نیستم
معنی خوشحالی از ته دل یادم رفته.....
🤍●@Atomospher