خاله مامانم بهم میگه پولیکا جان، زن اسمم بخدا سخت نیست، موکا مگه سخته آخه؟
مگه لوله ام اخه🤦♀️
پولیکا آخه:)))
خیلی وقته دیگه انسان شادی نیستم
معنی خوشحالی از ته دل یادم رفته.....
🤍●@Atomospher
قبلا گفتم
بازم میگم سطح و کلاس یک خانواده رو پول تعیین نمیکنه رفتار مردهای اون خانواده با زنهای اون خانواده تعیین میکنه چقد باکلاس یا بیکلاساند.
آدم همیشه فکر میکنه تموم شدن یک رفاقت عمیق و طولانی حتما قراره با دعوا و توهین باشه ولی یکدفعه میبینی با یک حرف ساده و مسخره هردو کمرنگ شدین و یک سینه پر از حرف باقی مونده که تو پیاده روی ها هی داری با خودت تکرارشون میکنی
بیست سالم که بود، دلم میخواست یه روزی با یکی رو جدول کنار خیابون راه برم...
الان سی سالمه. دیگه دلم نمیخواد، ولی از اینکه تو بیست سالگی تجربش نکردم ناراحتم.
میدونی هر چیزی به وقتش قشنگه
وقتی میخوای هر جور شده جای خالیش رو پر کنی که به سرت نزنه دوباره برگردی بهش
🤍●@Atomospher