خیلی وقته دیگه انسان شادی نیستم
معنی خوشحالی از ته دل یادم رفته.....
🤍●@Atomospher
قبلا گفتم
بازم میگم سطح و کلاس یک خانواده رو پول تعیین نمیکنه رفتار مردهای اون خانواده با زنهای اون خانواده تعیین میکنه چقد باکلاس یا بیکلاساند.
آدم همیشه فکر میکنه تموم شدن یک رفاقت عمیق و طولانی حتما قراره با دعوا و توهین باشه ولی یکدفعه میبینی با یک حرف ساده و مسخره هردو کمرنگ شدین و یک سینه پر از حرف باقی مونده که تو پیاده روی ها هی داری با خودت تکرارشون میکنی
بیست سالم که بود، دلم میخواست یه روزی با یکی رو جدول کنار خیابون راه برم...
الان سی سالمه. دیگه دلم نمیخواد، ولی از اینکه تو بیست سالگی تجربش نکردم ناراحتم.
میدونی هر چیزی به وقتش قشنگه
وقتی میخوای هر جور شده جای خالیش رو پر کنی که به سرت نزنه دوباره برگردی بهش
🤍●@Atomospher
از من به شما آقایون نصیحت این روزا تو هر کوچه ای زنی بهتون نگاه کرد نگاش نکنید چون فرشاش و شسته دنبال یه نفره بندازه رو دیوار😂😂😂
درگیر کردن افراد جدید برای فراموش کردن افراد قدیمی خودخواهانهترین کار دنیاست.
یه دیالوگی بود میگفت:
اكه پيش كسى گريه كردى و بازهم
تورو آدم قوى دونست، اگه پيش كسى
لحظه ای خشمگين شدى و بازم تورو
آدم مهربونى دونست، رهاش نكن.
به همين قشنگی!