درگیر کردن افراد جدید برای فراموش کردن افراد قدیمی خودخواهانهترین کار دنیاست.
یه دیالوگی بود میگفت:
اكه پيش كسى گريه كردى و بازهم
تورو آدم قوى دونست، اگه پيش كسى
لحظه ای خشمگين شدى و بازم تورو
آدم مهربونى دونست، رهاش نكن.
به همين قشنگی!
از آدمایی که مظلوم نمایی میکنن بدم میاد
پاشو جمع کن خودتو پاشو گریه نکن من میدونم چه دیوثی هستی تو
با مامانم رفتیم پیش تراپیسته؛
اومد سلامعلیک کرد نشست رو صندلی گفت:
با زحمتای مائده جان.. :))))
نمیشه یه بار اول اسفند حقوق بدن یه بار آخرش؟ نجات دهندهی تو آیینه دیگه باهام حرف نمیزنه.
همینجوری هی داری لبخند میزنی و در تلاشی زندگیت رو کنی، یهو یه خودکار از دستت میافته و میزنی زیر گریه.
از اردبیل اسنپ گرفتم برای رشت وسط راه راننده گفت من که نمیتونم این جاده رو شب برگردم حالا چی کار کنم.فهمیدم که ما ترک ها کلا به مرحله بعد فکر نمیکنیم .