من و دوستام انقدر تو اکسپلور برای هم ریلز میفرستیم که دیگه تو گفت و گوی عادی هم از مکالمات تو همون ویدیوها استفاده میکنیم.
شمال اینطوریه که اگه در تایم درست،لوکیشن درست باشی،میتونی چند تا فصل رو تو یک قاب ببینی...!
🤍●@Atomospher
بهش میگم: «مسواکتم خونهی من جا مونده.»
میگه: «جا نمونده. اونجاس. باید اونجا باشه. درواقع مسواکم سرجاشه!»
داشتيم ميرفتيم مهمونى بچم يه نگاه به جوراب شلواريم كرد چشماشو يكم ريز كرد گفت ولى تو خيلى خوشتيپ تر از ما شدى :))))))