شمال اینطوریه که اگه در تایم درست،لوکیشن درست باشی،میتونی چند تا فصل رو تو یک قاب ببینی...!
🤍●@Atomospher
بهش میگم: «مسواکتم خونهی من جا مونده.»
میگه: «جا نمونده. اونجاس. باید اونجا باشه. درواقع مسواکم سرجاشه!»
داشتيم ميرفتيم مهمونى بچم يه نگاه به جوراب شلواريم كرد چشماشو يكم ريز كرد گفت ولى تو خيلى خوشتيپ تر از ما شدى :))))))
پول راننده اسنپ خوردن نداره!
من با ۶۷۰۰۰ تومن چیزیم نمیشه فقط باعث میشی دیگه اعتماد نکنم به کسی و کرایه ام رو همون لحظه و هر جوری شده بگیرم.
روابط انسانی دیگه وجود نداره، آدما هرکار و رفتاری دلشون بخواد میکنن و کاملا حقبهجانب و خودمحور شدن. واقعا دیگه ارتباط با آدما حالمو بهم میزنه.
چه تعداد از تصميمات مهم زندگىام را فقط به این خاطر گرفته بودم تا کسانی که حتی متوجه حضورم نشده بودند، دربارهام بد فکر نکنند.