قبل از ازدواج مدتی رو مستقل زندگی کنید؛ شاید اونچیزی که میخواستید مستقل بودن باشه، نه ازدواج.
یه دوست خیلی صمیمی داشتم لباس خواستگاریشو از من گرفت صندلش رو از یه دوست دیگه!!!
پسشون که نداد بماند، عروسیشم دعوتمون نکرد🤣
خیلی خوشم میآد که شبها موقع خواب به ترتیب، تیلیک تیلیک چراغهای خونه رو خاموش میکنم. اختتامیهی بامزه و دراماتیکی برای انتهای روزه.
دوغ آبعلی رندومترین خط تولید رو داره.
یه سریش گازش بیشتره، یه سریش گازش کمتره، یه سریش مزه کاکوتی میده، یه سری سادهاس.
هیچیم رو بسته بندی نمینویسه واقعا رندومه.
همسر من بعد از مشکلی که بین ما و خانوادهش ایجاد شد به رابطهش با خانوادهش ادامه داد، ولی خانوادهش با من قهرن، بهش زنگ میزنن اصلا اسم منو نمیبرن، همسرم اینو توهین به من تلقی نمیکنه، از این طرف من اگر درباره مشکل پیش اومده حرف بزنم قهر میکنه، روزها قهر😐
بچه دیروز اومد خونه گفت من امروز روزه گرفتم،
گفتم اوکی،
دو دقیقه بعد از تو اتاقش داد زد مامان میشه آب بیاری؟
گفتم خیر
گفت چرا؟
گفتم چون روزه ای
گفت آخه تشنمه
گفتم دیگه قانونشه نمیشه
گفت پس ولش کن روزه رو پشیمون شدم.
گفتم اوکی.
عاشق این هوای منتهی به فروردین و اوایل فروردینم، کاش یکجا بود همیشه هواش همین بود، همه چیز مثل اول صبحه، هوا پر از ممکنهاست.
آدم همیشه فکر میکنه تموم شدن یک رفاقت عمیق و طولانی حتما قراره با دعوا و توهین باشه ولی یکدفعه میبینی با یک حرف ساده و مسخره هردو کمرنگ شدین و یک سینه پر از حرف باقی مونده که تو پیاده روی ها هی داری با خودت تکرارشون میکنی