دوغ آبعلی رندومترین خط تولید رو داره.
یه سریش گازش بیشتره، یه سریش گازش کمتره، یه سریش مزه کاکوتی میده، یه سری سادهاس.
هیچیم رو بسته بندی نمینویسه واقعا رندومه.
همسر من بعد از مشکلی که بین ما و خانوادهش ایجاد شد به رابطهش با خانوادهش ادامه داد، ولی خانوادهش با من قهرن، بهش زنگ میزنن اصلا اسم منو نمیبرن، همسرم اینو توهین به من تلقی نمیکنه، از این طرف من اگر درباره مشکل پیش اومده حرف بزنم قهر میکنه، روزها قهر😐
بچه دیروز اومد خونه گفت من امروز روزه گرفتم،
گفتم اوکی،
دو دقیقه بعد از تو اتاقش داد زد مامان میشه آب بیاری؟
گفتم خیر
گفت چرا؟
گفتم چون روزه ای
گفت آخه تشنمه
گفتم دیگه قانونشه نمیشه
گفت پس ولش کن روزه رو پشیمون شدم.
گفتم اوکی.
عاشق این هوای منتهی به فروردین و اوایل فروردینم، کاش یکجا بود همیشه هواش همین بود، همه چیز مثل اول صبحه، هوا پر از ممکنهاست.
آدم همیشه فکر میکنه تموم شدن یک رفاقت عمیق و طولانی حتما قراره با دعوا و توهین باشه ولی یکدفعه میبینی با یک حرف ساده و مسخره هردو کمرنگ شدین و یک سینه پر از حرف باقی مونده که تو پیاده روی ها هی داری با خودت تکرارشون میکنی
من با این که خوانندهها تو مغزم کنسرت میذارن مشکل ندارم، بیشتر از روی ریپیت بودن یه تیکه از آهنگشون به مدت چند ساعت رنج میبرم.🙄
تازه اکثرا دارن اشتباهم میخونن.🚶🏻♂️
حالا تو به این اخطار روی سیگار توجه کردی مگه که به اون توجه کنی؟
🤍●@Atomospher
صاحب عکس نوشته بود: وقتی همسر باردارم داره یواشکی میپادم:)))))))
🤍●@Atomospher
دوستان ببینید ما این چند وقت خیلی ساندویچ قدیمیها رو گشتیم. خروجی نهایی اینکه اینا واقعا هیچ چیز خاصی نیستن. نه مزه خاصی دارن نه چیزی. صرفا فضای قدیمیشون وایب باحالی میتونه داشته باشه اونم واسه کسایی که قدیما تجربهش کردن نه ماها.
🤍●@Atomospher
دیشب گفتم دلم عدسپلو میخواد، امروز سلف عدسی داد با پلو. میترسم از خدا بخوام ببرتم یه جایی که انگلیسی صحبت میکنن و ببرتم هند.
🤍●@Atomospher