eitaa logo
- Atomospher -
41.3هزار دنبال‌کننده
15.2هزار عکس
643 ویدیو
2 فایل
●《 بهِ‌نامِ‌خدایی‌که‌خنده‌‌هاتو‌آفرید 》● __ اتمسفر،شاید دلیلی برای خنده هات💞 ●《 رزور تبلیغات : @tablighatsefid 》● ●《 ارتباط با ما : @s_nikfr 》●
مشاهده در ایتا
دانلود
⟨✨بــــسم الـلـه الـــــرحمن الــــرحیـــم✨⟩
بچه دیروز اومد خونه گفت من امروز روزه گرفتم، گفتم اوکی، دو دقیقه بعد از تو اتاقش داد زد مامان میشه آب بیاری؟ گفتم خیر گفت چرا؟ گفتم چون روزه ای گفت آخه تشنمه گفتم دیگه قانونشه نمیشه گفت پس ولش کن روزه رو پشیمون شدم. گفتم اوکی.
‏عاشق این هوای منتهی به فروردین و اوایل فروردینم، کاش یکجا بود همیشه هواش همین بود، همه چیز مثل اول صبحه، هوا پر از ممکن‌هاست.
آدم همیشه فکر میکنه تموم شدن یک رفاقت عمیق و طولانی حتما قراره با دعوا و توهین باشه ولی یکدفعه میبینی با یک حرف ساده و مسخره هردو کمرنگ شدین و یک سینه پر از حرف باقی مونده که تو پیاده روی ها هی داری با خودت تکرارشون میکنی
من با این که خواننده‌ها تو مغزم کنسرت می‌ذارن مشکل ندارم، بیشتر از روی ریپیت بودن یه تیکه از آهنگشون به مدت چند ساعت رنج می‌برم.🙄 تازه اکثرا دارن اشتباهم می‌خونن.🚶🏻‍♂️
حالا تو به این اخطار روی سیگار توجه کردی مگه که به اون توجه کنی؟ 🤍●@Atomospher
صاحب عکس نوشته بود: وقتی همسر باردارم داره‌ یواشکی میپادم:))))))) 🤍●@Atomospher
‏دوستان ببینید ما این چند وقت خیلی ساندویچ قدیمی‌ها رو گشتیم. خروجی نهایی اینکه اینا واقعا هیچ چیز خاصی نیستن. نه مزه خاصی دارن نه چیزی. صرفا فضای قدیمیشون وایب باحالی می‌تونه داشته باشه اونم واسه کسایی که قدیما تجربه‌ش کردن نه ماها. 🤍●@Atomospher
دیشب گفتم دلم عدس‌پلو می‌خواد، امروز سلف عدسی داد با پلو. می‌ترسم از خدا بخوام ببرتم یه جایی که انگلیسی صحبت می‌کنن و ببرتم هند. 🤍●@Atomospher
اینایی که با افتخار میگن آشپزی هیچی بلد نیستم رو درک نمیکنم. ینی عرضه دنبال کردن یه سری دستور ساده رو نداری و بی مسئولیت و بدردنخوری و بهش مفتخری؟
‏مقايسه نكن، چرتكه نينداز، راه ديگران به درد تو نمى‌خورد. راه دیگران تو ‌را گمراه می‌کند، فریب می‌ دهد؛ تو باید راه خودت را کامل کنی
دیرم شده بود، اسنپو چک کردم،۲۰۶ سفید، سر کوچه‌ست، ته پلاکش هفته سوار شدم، دیدم اقاهه صندلی جلویی رو تقریبا خوابونده یه عالمه کادو روی صندلی بود و هپی برث‌دی پخش می‌شد، با خودم گفتم وا:)))) بعد دیدم راه نمی‌افته، اقاهه برگشت و گفت ببخشید اون جلویی اسنپه، من منتظر زنمم