دیشب گفتم دلم عدسپلو میخواد، امروز سلف عدسی داد با پلو. میترسم از خدا بخوام ببرتم یه جایی که انگلیسی صحبت میکنن و ببرتم هند.
🤍●@Atomospher
اینایی که با افتخار میگن آشپزی هیچی بلد نیستم رو درک نمیکنم. ینی عرضه دنبال کردن یه سری دستور ساده رو نداری و بی مسئولیت و بدردنخوری و بهش مفتخری؟
مقايسه نكن، چرتكه نينداز، راه ديگران به درد تو نمىخورد. راه دیگران تو را گمراه میکند، فریب می دهد؛ تو باید راه خودت را کامل کنی
دیرم شده بود، اسنپو چک کردم،۲۰۶ سفید، سر کوچهست، ته پلاکش هفته
سوار شدم، دیدم اقاهه صندلی جلویی رو تقریبا خوابونده یه عالمه کادو روی صندلی بود و هپی برثدی پخش میشد، با خودم گفتم وا:))))
بعد دیدم راه نمیافته، اقاهه برگشت و گفت ببخشید اون جلویی اسنپه، من منتظر زنمم
پلیس نگهم داشت و بهم گفت حتی صحبت کردن با گوشی از طریق بلوتوث و ایرپاد ممنوعه و جریمه م کرد، هیچ اعتراضی نکردم چون اگه میفهمید دارم با شخصیت های خیالی حرف میزنم امکان داشت گواهینامه مم رو باطل کنه.
دختر عموم سر انتخاب اسم دختر اولش انقد حساسیت به خرج داد و تحقیق کرد که یه اسم خاص باشه، آخرشم با کلی مشورت و تحقیق گذاشت یسنا، برده بودنش پیش مادر بزرگم تا نشسته بودن گفته بود اینم کادوی نسناس خانوم 😂
تراپی اینجوریه که وقتی میری یهو میفهمی اون چیزی که یه عمر مردم بابتش ازت تعریف کردن، اختلال جدی محسوب می شه
ولی این روزهها، در مقابل روزههایی ک ما تو ۹ سالگی میگرفتیم، شوخیه عزیزان.
مگه روز تموم میشد و اذان میشد.هی کش میومد