تو این ماه به اَبروهای ما دخترا خرده نگیرین؛ گذاشتیم پُر بشه، واسه عید برداریم :))
🤍●@Atomospher
فکر کردی از حرفت ناراحت شدم؟
تو میویه کی باشی که من از حرفت ناراحت شم
🤍●@Atomospher
غصه نخور میوی من؛ بالاخره یه روز یکی به ما هم " پیس پیس پیس " میکنه
🤍●@Atomospher
ما تخم مرغامونو سورپرایز میکنیم:))))))))هیچکدومشون حتی نمیدونه نفر بعدی کیه :)))
🤍●@Atomospher
میبینید؟؟ مردا میتونن صرف نظر از موقعیت مکانی، برای چیزی که واقعا دوست دارن، وقت بذارن:)))))))))
🤍●@Atomospher
روزی که بتونی
با پولدارتر از خودت همنشینی کنی و موذب نشی
با فقیرتر از خودت بشینی و خردش نکنی
با باهوشتر از خودت باشی و همصحبت بشی
با کمهوشتر از خودت باشی و مسخرش نکنی
با عقاید و سلایق دیگران کاری نداشته باشی
با زندگی شخصی بقیه کاری نداشته باشی
اونوقت میتونی بگی انسانی
ساکتم برای آدمهایی که نمیخوامشون،
پُر حرفم برای اونایی که دوسِشون دارم،
مغرورم برای آدمهای بیلیاقت،
مهربون برای اونایی که با ارزشن،
بیتفاوت برای آدمهایی که قیدشونو زدم ...
خدا تو سوره ١۵۴ ال عمران میگه:
وقتی همه کارهات دست منه غصه ی چیو میخوری بنده ی من؟✨
شرکت ما اینقدر شوته، چندتا ظرف بزرگ خرما گذاشته و نوشته «هپی رمدان».
همهی غیر مسلمونا از صبح تا عصر راه میرن خرما میخورن و مسلمونا با حرص خاصی تماشاگر این صحنهاند.