روزی که بتونی
با پولدارتر از خودت همنشینی کنی و موذب نشی
با فقیرتر از خودت بشینی و خردش نکنی
با باهوشتر از خودت باشی و همصحبت بشی
با کمهوشتر از خودت باشی و مسخرش نکنی
با عقاید و سلایق دیگران کاری نداشته باشی
با زندگی شخصی بقیه کاری نداشته باشی
اونوقت میتونی بگی انسانی
ساکتم برای آدمهایی که نمیخوامشون،
پُر حرفم برای اونایی که دوسِشون دارم،
مغرورم برای آدمهای بیلیاقت،
مهربون برای اونایی که با ارزشن،
بیتفاوت برای آدمهایی که قیدشونو زدم ...
خدا تو سوره ١۵۴ ال عمران میگه:
وقتی همه کارهات دست منه غصه ی چیو میخوری بنده ی من؟✨
شرکت ما اینقدر شوته، چندتا ظرف بزرگ خرما گذاشته و نوشته «هپی رمدان».
همهی غیر مسلمونا از صبح تا عصر راه میرن خرما میخورن و مسلمونا با حرص خاصی تماشاگر این صحنهاند.
من تصمیممو گرفتم
شوهر کنم ترک تحصیل میکنم
بقیه اکتشافات کنن علم رو جلو ببرن
من میخوام زرشک پلو زعفرونی با ته دیگ چرب بپزم و به اقایی بگم چشم حاج اقا هرجور شما صلاح میدونید
نوشته بود: «اونی که نباید میرفت، رفت، دیگه فرقی نداره کی هست کی نیست.» و چقد غم داره این جمله هممون حسش کردیم.
دانشمندا:دوش اب سرد برای سلامتی مفیده
من وقتی از حمام میام بیرون:
🤍●@Atomospher
وقتی میگن زن بشینه خونه واسه خودش “خانومی” کنه یعنی دقیقا چکار کنه؟! هی چایی بریزه برای خودش بگه بفرمایین خانومی! در خدمت باشیم، جوون.
یه یوتیوبر آفریقایی پیدا کردم خیلی فقیره، تو یه خرابه زندگی میکنه و به سختی میتونه دو وعده غذا در روز گیر بیاره و بخوره
هر روز صبح چند دقیقه از زندگیشو نگاه میکنم و بعد با روحیه بالا میرم سرکار