از يه جايى به بعد
احساست يخ مى زنه
ديگه دردى حس نمى كنى و
هيچ كس هم
نمىتونه يخ احساستو باز كنه
و اين خودش از هر دردى دردتره
زیاد دنبال جملات سنگین
تو عاشقی کردن نگردید
بگید چقدر کافی هستی برام
کار خودش رو مبکنه!
هوا شده مثل دخترا
میخوای بباری؟ نه
میخوای برگردی به تابستون؟ نه
خب دقیقا چی میخوای عزیزم؟
هه اگه برات مهم بود خودت می فهمیدی
اگه هر دوتون زیاد باهم دعوا میکنید و هربار با معذرت خواهی از هم تمومش میکنید؛
شما دوتا به طرز خیلی قشنگی برای هم ساخته شدین؛
مهم نیست هرچی بشه،فقط باهم بمونید دنیا بهتون نیاز داره:)