سختترین قسمت زندگی نه کنکور بود نه دانشگاه و نه اپلای بعدش. سختترین قسمت اونجاییه که آدم نمیدونه دقیقا چه غلطی میخواد با زندگیش کنه.
هدف سخت داشتن هزاران بار راحتتر از هدفی نداشتنه.
بچه ها شله زرد نذری رو زشت تزئین کردم؟ :)))
مادرم دو ساعته داره میگه آبرو مونو بردی جلو همسایه ها :))
🤍●@Atomospher
نمیدونم چطوری بگم ولی من از آدمایی که بصورت افراطی و کورکورانه باهام موافقن و دوستم دارن میترسم چون دیدم همینا بعدا خطرناکترین نوع دشمنت میشن.
یه هم اتاقی توی خوابگاه داشتیم کلا کاربرد ضرب المثل براش نامفهوم بود
مثلا میگفت: چقد کم پیدایی مهره مار شدی😐
یه بار رفته بودیم ازمون استخدامی یه شرکتی، کلا دو نفر میخواستن، بغل دستیم گفت داداش دستت رو باز میذاری از رو دستت بزنم؟
چقدر از این مدل دخترا بدم میاد.
کلا دو روزه باهاش آشنا شدم و اصلا ندیدمش:)))
🤍●@Atomospher
امیدوارم تا لحظه مرگ رفیق هم باشیم و بعد از اون به عنوان دوستای شبح برای سرگرمی همسایه هارو بترسونیم
یکی با خانواده صحبت کرده که بیان خواستگاری متوجه شدم شغلش پلیس یگان ویژهست. نمیدونم اومده منو بگیره یا منو بگیره:)))))