وای خانومه در توصیههای همسری میگفت اگر شوهرتون زیادی تو دست و پاست و میخواید یه مدت نبینیدش، یکم روغن بریزید زیر ماشیناش، سه چهار ساعت سرش گرم میشه ببینه مشکل ماشین چیه :))))))))
گربهها بدون اینکه گوشی داشته باشن
۳۲ درصد از فضای مجازیو به خودشون اختصاص دادن
ناخنکارم گفت اسمشو رو قند بنویس آتیش بزن فردا بهت زنگ میزنه :)))
خدا کنه این دروغی که گفتی راست باشه آناهیتاجون
ولی من واقعا کلاس های ادبیات دبیرستان رو دوست داشتم، کاش می شد تا آخر عمر ادامه اش داد.
آقا میرید خونه مامان یا مامانبزرگاتون قبل رفتن اون ظرفای بیصاحابو بشورید و برید، دایی مجردتون گناه نکرده 😒
آخرش ارثتونو بالا کشیدیم میفهمید عوضیا :)))
حس میکنم به جمله ی “مرسی که هستی” خیلی بها داده نشده، واقعا یه وقتایی حال خوب کن ترین چیزی که میشه به یکی گفت همین چند کلمهی سادهست، اینکه حس کنی بودنت قدر دونسته میشه، همین میتونه خیلی شیرین باشه.
ببینید نمیدونم چطور خدمتتون عرض کنم؛ ولی این که یه نفر خیلی سریع و ساده و راحت شما رو به خانوادش معرفی میکنه هم به نوعی ردفلگه.