حس میکنم به جمله ی “مرسی که هستی” خیلی بها داده نشده، واقعا یه وقتایی حال خوب کن ترین چیزی که میشه به یکی گفت همین چند کلمهی سادهست، اینکه حس کنی بودنت قدر دونسته میشه، همین میتونه خیلی شیرین باشه.
ببینید نمیدونم چطور خدمتتون عرض کنم؛ ولی این که یه نفر خیلی سریع و ساده و راحت شما رو به خانوادش معرفی میکنه هم به نوعی ردفلگه.
من خیلی کوه دوست دارم، ولی از دور، از اینکه از بالکن خونه در حالی که دارم قهوه میخورم نگاهش کنم که خوشگله. نه که ازش برم بالا که دوست من ۴ صبح زنگ زده بیدارم کرده میگه میای بریم کوه، من اینجوری بودم که وا
مسئله پیدا کردن یار نیست،
یکی باید باشه که بشه همه چیو باهاش قسمت کنی،
باهاش رفاقت کنی،
دوسِش داشته باشی و وقتش که رسید خانوادت بشه..!
شاگردم رضایتنامه ی اردوش رو آورده مدرسه:)))
اصلا هم خودش ننوشته:))))))
🤍●@Atomospher
از اون کفتار لا...ی عکس نگیر، فاز طاووس میگیره برای خودمون شاخ میشه
🤍●@Atomospher