eitaa logo
- Atomospher -
41.4هزار دنبال‌کننده
15.2هزار عکس
637 ویدیو
2 فایل
●《 بهِ‌نامِ‌خدایی‌که‌خنده‌‌هاتو‌آفرید 》● __ اتمسفر،شاید دلیلی برای خنده هات💞 ●《 رزور تبلیغات : @tablighatsefid 》● ●《 ارتباط با ما : @s_nikfr 》●
مشاهده در ایتا
دانلود
من امروز نرفتم دانشگاه، تو امروز برای حفظ سلامت روان و جسمت چیکار کردی؟
برادرزادم ک بدنیا اومد یه روز دیدم ساعت ۳ صبح داداشم رفته بیرون، پیگیر ک شدم دلیل این بود رفته بود دنبال شیرخشک فردا صبحش اومد دست پدر مادرمو بوسید و گفت توی همین یه هفته‌ای ک‌ پدر شدم فهمیدم شماها چرا حرص میخوردید واسه ما ۲ ساعت بعد با بابام دعواش شد 😂🤣😂
من اگه زن نیوتون بودم هر شب بیدارش میکردم میگفتم چطور اشک من رو زمین میریخت توجه نمیکردی ولی حواست به اون سیب بود.
یارو اومده بود دارو بگیره یه بچه تو بغلش بود یکی دو سال میزد. دنبال قطره برای بچه‌ی دو ماهه بود. گفتم بچه کجاست؟ گفت همینه! با تعجب گفتم این دو ماهشه؟! گفت آره! گفتم ماشالا چقدر بزرگه برای دو ماه! رفت برگشت که آقا ببخشید دو سالشه من اشتباهی گفتم دو ماه 😂😂😂
تو مترو از واگن عمومی صدا میومد اقاهه داشت داد میزد خانوم برای چی دست منو گرفتی؟ برای چی دست میزنی به من؟ دختره گفت حالا مثلا خیلی خوشگلی من به تو دست بزنم؟ مرده گفتم لابد هستم دیگه دعوا شد :))))))) دنیا برعکس شده 😂
وضعیت مالی الانم تو مرحله‌ی تو حساب کن من بعدا با تو چیز می‌کنمه
الان دم در متروی بهارستان، یک دختر خانومی با یه کیسه نایلونی پر از لقمه‌های کوچیکِ دست‌پیچ وایستاده بود و به کسایی که داشتن میرفتن سمت مترو، یک لقمه برای افطارشون میداد. کیف کردم به خودم گفتم بعضیا چقدر به خدا نزدیکن!
معلم بچه خواهرم بهش گفت: چرا به حرفام توجه نمیکنی؟ گفت "آخه حوصلم نمیاد چیزی یاد بگیرم :))))) بخدا منم همینطور دایی :))))))))))
اینجا نوشته: من می‌گردم، تو زندگی کن. راستش این اولین باریه که یه نفر بهم میگه فقط زندگی کن:))) 🤍●@Atomospher
خواهرم اومده کاپشن شوهرشو بشوره تو جیب کاپشن یه لنگه جوراب بچه‌گونه پیدا کرده حالا عکس جورابو برای همه فرستاده ببینه میتونه صاحب جورابو پیدا کنه وا بده خواهر من حساس نشو بینداز بره شاید جوراب ده سال پیش بچه‌ی خودت باشه🤪😅
میخوام یه رازی رو بهتون بگم. وقتی یکی تو ماشین میگه "ااااا این آهنگه قشنگه من خیلی دوسش دارم" و دستشو میبره سمت ولوم و یکم صدای آهنگو زیاد میکنه، یعنی میخواد چند دقیقه ناقابل اون آهنگه رو گوش کنه. هی باهاش صحبت نکنید :)
عصری رفتم بیرون یکم خرید کردم،یه ظرف کوچیک هلیمم خریدم که شام نخورم،هلیم رو خوردم و به قصد شام نخوردن تا الان دو تا خیار،یه دونه موز،یه دونه سیب،۵ تا نون برنجی و ۴ تا قارچ خام خوردم و الان بازم گشنمه،دلم خوشه شام نخوردم😂😂😂😂😂😂