به جرات میتونم بگم این یکی از بهترین عکسهای ثبت شده از سبلان (ساوالان ) هست این عکس زیبا رو جناب آقای علیرضا موسوی ثبت کردند .
🤍●@Atomospher
برا شوهرم یه پست تو اینستا فرستادم که گفته بود وقتی پارتنرتون چیزی میفرسته گاو نباشین فقط لایک کنین، واکنش نشون بدین، درباره ش صحبت کنین و ...
این مرد چیکار کرد؟
آفرین، لایکش کرد😐
شما هم دیگه نمیتونید با آدم جدید آشنا شید و امیدوار باشید که به جایی برسه؟ اونقدر از روابط ناامیدم که حد نداره.
ببینید دوستان، یکی با پایتخت میخنده یکی با فرندز یکی هم با هرچیز دیگه. شما میتونی در خودت رو بذاری و واسه بقیه تعیین تکلیف نکنی که چی خوبه یا چی بده.
اون دختری که میگه: خودم میخرم،
خودم انجامش میدم، خودم میرم...
تحت تاثیر قرار دادنش سخته،
چون به هیچی نیاز نداره🌱ᥫ᭡
یکی از ویژگی های انسان پخته اینه که لازم نیست بهش بگی، بین خودمون باشه
چون خودش میفهمه کدوم حرفها رو میتونه
به بقیه بگه، کدوما رو نه