اون دختری که میگه: خودم میخرم،
خودم انجامش میدم، خودم میرم...
تحت تاثیر قرار دادنش سخته،
چون به هیچی نیاز نداره🌱ᥫ᭡
یکی از ویژگی های انسان پخته اینه که لازم نیست بهش بگی، بین خودمون باشه
چون خودش میفهمه کدوم حرفها رو میتونه
به بقیه بگه، کدوما رو نه
ذهن عزیزم، هیچ خبری نیست بخدا؛
همه چیزخوبه، نشستیم دیگه، چرا مضطرب می شی آخه؟!
عمهم سه تا ادکلن گذاشته جلوم میگه ببین از کدوم خوشت میاد برش دار.
و من جلو خودش سرچ زدم و گرونترینشو برداشتم.
این اولین عقبمانده بازی من در سال جدید بود.
متاسفانه خیلی به زیر ناخن آدم ها توجه میکنم و خیلی برام مهمه که یه آدم زیر ناخنشدر چه وضعیتی باشه
اگه تو هم مثل من به سنی رسیدی که زیبایی ظاهری افراد، نمیتونه روت تاثیر بذاره، بهت تبریک میگم.
ما برنامه داشتیم هفته دوم تعطیلات بریم سفر اما فکر میکنید چی شد؟ آمار مرگ و میر و تصادفات هر روز میاد ومامانم گفته اصلا سفر نمیریم با این وضعیت رانندگی ها چرا به خودتون رحم نمیکنید؟
زندگی جوری آدمو عوض میکنه که خودش هم متوجه نمیشه.یاد میده کمتر اعتماد کنی، کمتر حرف بزنی، کمتر وابسته بشی. یه روز به خودت میای و میبینی اون آدم قبلی نیستی، فقط یه نسخهی زخمیتر با یه لبخند سردتری!
بچه که بودم، وقتی با بابام میرفتیم بازار، میگفت: اگه گم شدی همونجا وایسا، دنبال من نگرد و جایی نرو، من برمیگردم و پیدات میکنم.
بابا میشه پیدام کنی؟
من گم شدم و همینجا سر جام وایسادم.
اینو پین کنید یه جا یا بنویسید رو یه تیکه کاغذ نوت بنویسید تو محل کارتون یا جایی که دارید تلاش میکنید که هر روز بخونیدش:
"یه قانونی هست که میگه
تو الان تو گذشته ی آیندتی
پس جایی برای پشیمونی نذار"
فقط خدامیدونه سعدی با چه بغضی اینو
نوشته :
اگر چه دل به کسی داد
جان ماست هنوز :))