اینو پین کنید یه جا یا بنویسید رو یه تیکه کاغذ نوت بنویسید تو محل کارتون یا جایی که دارید تلاش میکنید که هر روز بخونیدش:
"یه قانونی هست که میگه
تو الان تو گذشته ی آیندتی
پس جایی برای پشیمونی نذار"
فقط خدامیدونه سعدی با چه بغضی اینو
نوشته :
اگر چه دل به کسی داد
جان ماست هنوز :))
يكی از تفریحات مامانم اینه تو غذا چیزی که دوست ندارم بریزه بعد که غذا رو خوردم بگه اصن متوجه شدیی فلان چیز تو غذا بود؟
میگن به هرچی فک کنی خوابشو میبینی
ولی من انقد به تو فک میکنم که خوابم
نمیبره :)
من و خواب مثل کسایی هستیم که همو دوست دارن، ولی خانواده هاشون نمیزارن باهم ازدواج کنن
غذا درست کردن فقط اونجاش که میری میبینی ماهیتابه کثیفه باید اول اونو بشوری،
بعد میبینی همچین زیاد هم اشتها نداری