خواستم بگم
تمام اون امتحانات دبیرستان که خراب کردیم و به خاطرش کلی ناراحت شدیم الان تو زندگیمون هیچ نقشی نداره
اگه برات آهنگ میفرستم و از اتفاقات روزم برات میگم تو قطعا وسط قلبم جا داری :)
تو ایران روی بسته های خوراکی، جای اینکه بنویسن "از اینجا باز شود"
باید بنویسن: "اگه تونستی از اینجا باز کن:|
یکی از بدترین بدیهای روستا اینه که بدون هیچ هماهنگی قبلی مهمان که هیچ حتی خواستگار هم ممکنه بیاد!
اگه دختر یا پسری بهتون احترام میذاره
حتما نمیخواد مختونو بزنه یا پا بده!
شاید تربیتش اینجوری بوده که برای همه
دور از جنسیت ارزش قائل شه...
چه اعتماد به نفسي دارين
تو اینستا لایو میذارین
من دوربین جلو گوشیمم چسب زدم یهو
باز نشه پشمم بریزه :/
انقد بدم میاد وقتی موزیکی که توی ماشین پخش
میشه رو کمش میکنید و حرف میزنید کی بهت
گفته حرف زدنت از موزیک مهم تره؟
به کسایی که یوگا کار میکنن و حرکتای خفن میزنن حسودیم میشه. به کسایی که میرقصن هم حسودیم میشه. در کل به کسایی که با بدنشون آشتیان حسودیم میشه…
من این مدلیم که میتونم ساعت ها بشینم با رفتگر محلمون صحبت کنم و لذت ببرم ، اما نمیتونم یه دقیقه آدم مزخرفی رو که فکر میکنه آدم خاصیه صرفا چون پولداره رو تحمل کنم