انقد بدم میاد وقتی موزیکی که توی ماشین پخش
میشه رو کمش میکنید و حرف میزنید کی بهت
گفته حرف زدنت از موزیک مهم تره؟
به کسایی که یوگا کار میکنن و حرکتای خفن میزنن حسودیم میشه. به کسایی که میرقصن هم حسودیم میشه. در کل به کسایی که با بدنشون آشتیان حسودیم میشه…
من این مدلیم که میتونم ساعت ها بشینم با رفتگر محلمون صحبت کنم و لذت ببرم ، اما نمیتونم یه دقیقه آدم مزخرفی رو که فکر میکنه آدم خاصیه صرفا چون پولداره رو تحمل کنم
اگر زبان فارسی «بله»،«خیر»،«انشاالله»،«خیلی هم عالی» رو نداشت؛ الان تو جمع فامیل همه فکر میکردن من لال مادرزاد ام.
تا ابد تایپ دخترا مردیه که صبوره، مسئولیت پذیر و باعرضهاس، فانه و ناز کشیدنو بلده..
چرا کسی که رنج بیشتری رو
در زیستن اش تجربه کرده
اصیل تر، عمیق تر و قابل اعتمادتره؟