ولی من همیشه دیدم
دخترایی که با تمام شرایط پسرا کنار اومدن، در نهایت ترک شدن.
من ساعت ۶ صبح، وقتی دارم به این فکر میکنم که اگه امروزو نرم از سه جلسه بیشتر میشه یا نه:
🤍●@Atomospher
“از تو توقع نداشتم “کامل ترین جملهی غمگین دنیاس یعنی میگه ببین تو تنها کسی بودی که باورت داشتم تو نباید خراب میکردی ..
به قول بابا بزرگم زن خوب لياقت ميخواد، نداشته باشي خدا يه جوري ازت ميگيرتش كه تا صد سال نفهمي از كجا خوردي.
+ فرقی نمیکنه، این در مورد مرد هم صدق میکنه
وقتی یه بار به من دروغ گفتی و من واقعیت رو فهمیدم، دیگه همیشه فکر میکنم داری بهم دروغ میگی.