همیشه کنار گذاشتن به معنای دوست نداشتن نیست، یه وقتایی بیخیال آدمها میشی چون میبینی دارن به معنای واقعی روحت رو خسته میکنن.
برای مامانم عکس زرشکپلویی که درست کردم رو فرستادم، میگه بهبه غذای دانشگاهتونه؟:))
آخه زن! این آلمانیا توی هفت جد و آبادشون تاحالا زعفرون سابیدن با زرشک و خلال پسته و بادوم بریزن رو برنج بخورن؟ اینا پنیر و نون و سوسیس میشناسن فقط:))
برای آدمهایی که حتی وقتی عصبانیان همچنان مهربونن، مودبن و همدلی دارن یه جور دیگه احترام قائلم