خیار یه جای کارش میلنگه
حالا بعدا گندش درمیاد
نمیشه یه چیزی هم خوشمزه باشه
همچاق نکنه
هم ضرر نداشته باشه
داییم اومد دنبالم بریم بیرون، نشستم تو ماشین گفت چی چی زدی ب خودت دایی جون؟ تا اومدم بگم مای وی گفت انقدر بو گند میده :)))))
داداشم رفته دکتر، بهش گفتن یکی از چشمات ۵۰٪ بینایی نداره
واکنشش چی باشه خوبه؟
زنگ زده میگه آجی میگم جدیدا حس کردم خوشگل شدی، چشمم درست نمیبینه
من بچه بودم باورم نمیشد پسته درخت داره. فکر میکردم مث پفک تو کارخونه درست میشه.
اونوقت مامانم هر جا مینشست میگفت دختر من سمپادیه قراره بره ناسا.
از غم ناکافی بودن تا حد زیادی دارم گذر میکنم و کمکم دارم فکر میکنم باید زمان داد، باید از تجربیات جدید، آدمهای جدید، انتخابهای جدید، استقبال کرد…
شاید، واقعا، زندگی جای دیگری است…