اگه قرار بود همه حیوونایی که میخورید رو با دست خودتون بکشید، باز گوشت خوار میموندین؟
فوقش یه شب تا صبح گریه میکنم، یه مدت آهنگ غمگین گوش میکنم، یه تایمی فکر میکنم همه آدمها دروغگو و دوروان، بعدش دیگه خوب میشم، مگه نه؟
آدمی چه عجیب و بیچاره است
افرادی دوستت داشتند/ دارند و خواهند داشت
اما تو از اینکه یک نفر دوستت نداشت رنج می کشی...
واقعا گردنبند گرفتن از طرف کسی که دوسش داری خیلی قشنگه اینجوریه که همیشه گردنته، دلت تنگ میشه بهش دست میزنی و حضورشو حس میکنی، یه جوریه که انگار میگه ببین من همیشه بیخ گلوتم تو هر شرایطی