واقعا گردنبند گرفتن از طرف کسی که دوسش داری خیلی قشنگه اینجوریه که همیشه گردنته، دلت تنگ میشه بهش دست میزنی و حضورشو حس میکنی، یه جوریه که انگار میگه ببین من همیشه بیخ گلوتم تو هر شرایطی
آدمایی که با هیچی ذوق نمیکنن، دنیاتونو زشت میکنن. ذوق کن لامصب برگا نارنجی شدن
خیانت رو شاید بشه بخشید
ولی دوباره در آغوش گرفتن اون آدم بسیار سخت
و در خیلی از موارد غیر ممکنه