از مادر مریض پرسیدم حساسیت غذایی، دارویی نداره؟ اصلا؟
گفت نه، هیچی.
بعدا خود بچههه گفت چرا دارم، من حساسم کسی به وسیلههام دست بزنه.
🥺😂🤦🏻♀️
دیشب به معنای واقعی همچی رو تموم کردم
و بعد از ظهر زنگ زده میگه "اصلا واسم مهم نیست چیا گفتی، تو مال منی"
آخه مرد مومن :)))))))))))))))
عذرخواهی کردن مال وقتیه که مثلا حواست نیست پا رو کفش یکی گذاشتی، نه مال وقتی که پا رو قلب و احساسات یه نفر گذاشتی و لهش کردی.
تا حالا شده دراز بکشی و به سقف خیره بشی
بعد گوشت خیس شه؟!
نگرفتی؟ بیخیال چرت گفتم.
تو هر چقدر هم به یه نفر احترام بذاری، در نهایت اون به اندازه فهمش با تو رفتار میکنه.