عذرخواهی کردن مال وقتیه که مثلا حواست نیست پا رو کفش یکی گذاشتی، نه مال وقتی که پا رو قلب و احساسات یه نفر گذاشتی و لهش کردی.
تا حالا شده دراز بکشی و به سقف خیره بشی
بعد گوشت خیس شه؟!
نگرفتی؟ بیخیال چرت گفتم.
تو هر چقدر هم به یه نفر احترام بذاری، در نهایت اون به اندازه فهمش با تو رفتار میکنه.
عذرخواهی کردن مال وقتیه که مثلا حواست نیست پا رو کفش یکی گذاشتی، نه مال وقتی که پا رو قلب و احساسات یه نفر گذاشتی و لهش کردی.
تا حالا شده دراز بکشی و به سقف خیره بشی
بعد گوشت خیس شه؟!
نگرفتی؟ بیخیال چرت گفتم.
دختراى سخت گیر بعد يه عمر نه گفتن به هر پسرى به يكى بله ميگن كه هم خودشون سوپرايز ميشن هم
اطرافيانشون.
اره دلم تنگ شده اما دیگه نمیخوام از این خونه برم بیرون. اون بیرون بین ادما جنگه؛ اینجا ولی مطمئنم دوستم دارن و هر شب بابام برام چایی میریزه.
یه روز مجبور میشی از آدم مورد علاقهات، خونهی مورد علاقهات و گلدون مورد علاقهات دست بکشی و بپذیری فرد دیگهای اونها رو خواهد داشت که اندازهی تو دوستشون نداره و هیچوقت اندازهی تو اونها رو نمیشناسه و متوجهشون نیست.
دیدید آدمها فشارشون میوفته؟ من امروز ظهر ضریب هوشیم افتاده بود، کند ذهن ترین ورژنم رو نشون کارمند بانک دادم.
من دوستت نداشتم؟!
منی که با روانی که در حال فروپاشی بود سعی کردم برات بهترین باشم؟!