این قضیه که «واسه مجردا بیشتر شیفت بذارین» هیچجوره تو کتم نمیره. گوساله مگه من نشوندمت سر سفره عقد؟ به من چه که تو متاهلی:/
بد نیست مکث کردن رو یاد بگیریم
وقتی شک داریم
وقتی عصبانی هستیم
وقتی خسته ایم
مکث کنیم و اگاهانه تصمیم بگیریم
ادمایی که عجولانه عمل میکنن اولین اسیب رو به خودشون میزن...
اقا من نمیدونم
این چه کاریه که
یا دیر جواب میدی
یا دیر سین میزنی
یا بد دوساعت جواب میدی
خب تعارف نداریم که
خوشتون نمیاد از کسی رک بگید
الان بگی بهتره از اینه ک طرف مقابل و
هی بپیچونی
و به شعورش توهین کنی