تنهایی اذیتم میکند.
خواستگاری سنتی عذابم میدهد.
از روابط امروزی وحشت دارم.
هر سهشنبه با خودم میگم کاش امروز چهارشنبه بود. نمیدونم میفهمید یا نه. کارمند باشید میگیرید چی میگم
قوی شدیم؛
مستقل شدیم؛
احساساتمون رو هرجایی خرج نکردیم؛
صبر کردیم؛
سِر شدیم
سخت بود؛
ولی الان جای درستی وایسادیم!
اونایی که همیشه سعی می کنن ناامیدت کنن، میدونن اگه امیدوار باشی ازشون جلو میزنی.
ولی من هنوز منتظرم آیفون های ۱۳ که وارد کننده انبار کرده بود تموم بشه و بعدش مدلهای جدید رو رجیستر کنن!!
ㅤ
هیچوقت ، هیچوقت ، هیچوقت
گذشتهی آدما رو شخم نزن
اگه میتونی آیندهش رو بساز
من ۳۷ سالمه
به جای اینکه حسرت بخورم
چرا زمان برنمیگرده عقب
تا ۱۸ ساله شم، وانمود میکنم ۹۰ ساله بودم
و یهو به طرز معجزه آسایی
برگشتم به ۳۷ سالگی!
حالا دوباره ۵۳ سال دیگه برای زندگی کردن دارم!
گوشیم تقریبا سه چهار سالشه دیگه وقتشه کم کم از شارژ بگیرمش، باید به نوک کابل شارژ فلفل بزنم.