ولی من هنوز منتظرم آیفون های ۱۳ که وارد کننده انبار کرده بود تموم بشه و بعدش مدلهای جدید رو رجیستر کنن!!
ㅤ
هیچوقت ، هیچوقت ، هیچوقت
گذشتهی آدما رو شخم نزن
اگه میتونی آیندهش رو بساز
من ۳۷ سالمه
به جای اینکه حسرت بخورم
چرا زمان برنمیگرده عقب
تا ۱۸ ساله شم، وانمود میکنم ۹۰ ساله بودم
و یهو به طرز معجزه آسایی
برگشتم به ۳۷ سالگی!
حالا دوباره ۵۳ سال دیگه برای زندگی کردن دارم!
گوشیم تقریبا سه چهار سالشه دیگه وقتشه کم کم از شارژ بگیرمش، باید به نوک کابل شارژ فلفل بزنم.
دیروز یه گدا اومد زل زده تو چشام گفت پول بده
گفتم ندارم گفت من نمیدونم یکاریش بکن
قبلا اینجوری نبودن
انقدر از من نپرسین “نیستی، کجا بودی؟”؛ دیروز دانشگاه بودم، امروز دانشگاهم، فردا میرم دانشگاه.
ولی در نهایت دخترا حتی قوی ترینشون مردی رو میپرستن که نه تنها حمایتشون کنه٫بلکه از احساسشون مراقبت کنه :)